förebild

Det här kanske ltåer skit töntigt, men igår satt jag och deppa lite för mig själv och har nu insett hur mitt dröm utseende ser ut. jaja de låter jätte patetiskt men så är det iaf. SJUKLIGT avundsjuk på denna flicka. Alltså är ju nöjd med mitt liv,mina vänner,min familj jag ser mig själv som en lyckligt lottad tjej egentligen:) Men såhär skulle jag vilja se ut om ja kunde trolla haha.. och nej ingen artist utan en helt vanlig sjukt fin tjej. Och råkar hon se detta hoppas jag hon itne blir sur utav att ja har lite bilder här... hah...

okej det ser ut som ja är en stalker men tog bilder från facebook. Var där jag upptäcke hur jag tyckte just igår. Och herregud ja tar nog antagligen bort detta inlägg någon dag snart fär känns ju förjävla pinsamt!! haha:D Har länkat hennes blogg förut eftersom var den ja föll för, attityden bilderna hela köret. Men här, grabbar! Här har vi den kvinnliga jacob josefson!;)

Kommentarer
Postat av: Fridis

tycker du är finaste tjejen!

2010-04-03 @ 15:32:26
URL: http://foochs.blogg.se/
Postat av: haha

omg

2010-04-04 @ 23:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0