paramore

Paramore dunkar på.. Var länge sedan jag var i den perioden men grymt bra texter. Kanske lite gladare?
Ida sov här inatt och gosan hade med sig ett riktigt glatt humör+en godis påse.. Den rackarn:) Vi såg en riktigt bra film och Ida grät floder haha.. Sen låg vi och prata/roade oss framför datorn, och försökte lösa mina problem haha.(lyckas alltid få till de på något sätt)
Nu ska ja försöka ta tag i mig själv, klä på mig och göra mig klar för skolan. Projekt arbete på G! Faktiskt ganska roligt:) Sen lite ärenden och fix för helgens äventyr. Ska även kolla på min träning idag, är hur rastlös som helst nu när jag inte får träna.... Ska bara mysa klart med min älskling lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0