barney is high

magknip...
lunch hos mormor med jullan och henke, älskar verkligen min släkt! Henke och Alex åker utomlands på lördag dem med, samma ställe som oss! Uppskattas!:) Sen tog jag mig till Madde för att se hennes och Philips lya, skit fint! Anna trippade sedan in och vi rullade ner till stan för att fixa biljetten till magaluf:) snart drar vi!! Shoppade loss och tappade bort mobilen;) Men man kunde lita på BARNEY han tog bra hand om annas telefon! :)
Haft en riktigt bra dag! Nu ska ja bädda min säng med fina nya grejor! Sen försöka tvinga över någon vän på lite mys!
Köpt tre jackor + en sjal idag:) känns brabrabra! Kan visa sen. Ni anar inte vilket dunder pris ja fått de för:)
magknip för jag hatar att känna såhär. Jag vet en som är perfekt...

Kommentarer
Postat av: cassandra

WHOP WHOOOP!

2010-08-10 @ 17:43:24
URL: http://ca-ssandra.devote.se
Postat av: Anonym

åh va kul. vilka åker du med utomlands?:)

2010-08-11 @ 11:20:52
Postat av: Anna

barney <3

2010-08-13 @ 15:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0