Håll ögonen öppna

Länge sedan jag bloggade på datorn, bloggar alltid igenom mobilen (mmsbloggar) vilket inte är så bra tydligen. Har fått höra att mina inlägg inte kommer upp på en gång? Hmm konstigt.  Har precis tagit ett bad, pysslat om mig själv. Snart kommer min lady hem så jag slipper sakna henne över mycket. Ska pussa ihjäl henne!

Eftersom det är nyår snart tänkte jag göra ett nyås inlägg, vet inte när jag kommer blogga närmsta dagarna så tänket passa på att skriva det nu. Med text och lite bilder. Vad som varit bra och vad som varit dåligt 2010. Ska bli kul att titta igenom bilder ifrån året som gått.

Så ni som är trogna läsare får hålla ögonen öppna, i alla fall ni som uppskattar det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0