Klokabarn

Ibland kan lärare vara peppande, första beskedet jag fick idag var att ena uppgiften jag skriver ligger på MVG. Och som ni alla vet är jag inget MVG barn alls. Jag strävar inte heller efter höga betyg utan jag nöjer mig alltid med G och blir chockad och ritkigt glad om jag får VG. Så dagen började bra.

Efter några timmars arbete blev det lunch hos mormor med bästa sällskapet. Även lite ite snöbollskrig, eller ja jag krigade ;) Sen åkte jag tillbaka till skolan för att kriga vidare här. Telefonen ringde och blev inkallad till jobb! Skönt! Vill ha fler av dom samtalen :) Så nästa torsdag klockan 13.00 och jobbar antagligen till 20.30 någonting. Men klirrklirr i kassan. Börjar redan längta tills lönen... haha...

Men nu ska jag sluta babbla och fortsätta jobba. Heeeeeeej historia!

saknar mitt ljusa hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0