Mitt 2010

Mitt 2010. Skriver inte ner exakt allt, men det jag kommer på just nu:)

Saker jag ångrar:                                            

Då jag i våras blev flickvän.Varför: Blev sårad, fortfarande en grymt bra kille! 

C.C.                                  Varför: Onödigt och påminde mig själv om vem jag inte ville vara längre

Vänner jag förlorat             Varför:  Känner saknaden, vissa är tillbaka vid min sida igen

Att jag inte tog hand
om mig själv bättre.           Varför: Då skulle jag inte gjort alla misstag år 2010

Att jag inte var gladare       Varför: Det smittade av sig på en jag verkligen kände för som jag inte fick träffa igen.

Alla jag har sårat                Varför: Dum fråga, vem vill såra någon?

Att jag färgade håret mörk.  Varför: Känner mig som svarta havetsfasa..  som även min morbror kallar mig)

Att jag drack för mycket en  Varför: Slänga av sig en bh på stan är inget snyggt partydrick damer!
kväll jag trodde var viktigt
för någon jag tyckte om.

Saker jag inte ångrar:

Att jag aldrig gav upp         Varför: Jag har världens bästa familj och vänner

Mina besök i Stockholm       Varför: Roligaste personen jag träffat, framtidslöfte för er damer!

Att jag träffade Joel            Varför: Joel gjorde mig till en starkare tjej, en tjej som kan stå på egna ben

Att jag började prata          Varför: Jag lyser upp varje dag nu tack vare det, orden som sägs/skrivs är det bästa
med en värmande röst
dagligen.

Att jag började räkna      Varför:Jaggickner4kg och kan tänka mig kämpa ännu mer för mitt mål.Hejastudenten!
kalorier

Åkt på fotbollsläger          Varför: Världsbra tjejer som gjorde en grym säsong tillsammans!
i cypern

Att jag fanns där för        Varför: Team MC kommer alltid i första hand. Älskar dig!
Cassandra när hon
behövde mig som mest

Tror jag varit en bra
moster, syster och dotter  Varför: Känner det på mig;)


Mina mål 2011

Börja räkna kalorier igen= nå min målvikt
Börja träna oftare
Vara en bra vän, kanske flickvän (vemvetvemvet)
Dricka mycket cola light
Bli grym på monopol
Bli duktigare i skolan, hålla mig i fas och vara där oftare
Sluta äta så mycket ungsbakade chips (OMÖJLIGT)
Ta studenten lycklig som ett as!
Jobba, bo i en lägenhet
Skaffa en hundvalp
Ha en walk in garderob;) ( kan fortfarande inte stava ordet på engelska)
Gå ut och gå med Lady oftare
Ha en och samma mobil i ett år utan att sabba den ;)

( sen resten måste jag hålla för mig själv så dom verkligen går i uppfylllelse!) Stavas det så?




Otto


Kvällen jag blev för full

Fredrik C

Hugos dop

Älskade vän




Ps. Inlägget blev kasst men va fan....


Kommentarer
Postat av: Cassandra.

tack älskling .

Tack ! <3

så sant som det är sagt. TEAM MC. <3

2010-12-30 @ 22:51:38
URL: http://ca-ssandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0