Myskväll

Blev en myskväll hos moster med mat och film. Fick även träffa mormor och morfar en sväng, lämnade lady där så hon skulle få komma ut på promenad nu när papy är i norge, mamma usa och jag i skolan:) Älskar vanliga myskvällar, lika mycket som jag älskar mina utgångar med brudarna;) Men denna helg vet jag inte hur jag ska göra. Jag längtar i alla fall till idolfinalen, nu när jag följt allt vill jag ändå se slutet också. Min favorit från start är ju i final, komigen Minnah!

ps, jag försov mig i morse.. vaknade tio över åtta och bussen går tjugo över. Hann med bussen och frukosten blev soppa i skolan..Ser inte nådig ut idag kan jag säga. Usch fy blä..


Kommentarer
Postat av: Anna

Världens finaste Malin:)

2010-12-09 @ 20:16:45
URL: http://jagochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0