mysiga veckot

Nu har ja packat för mina resor.. Känns bra:) Kan ja ta en lugn torsdag kanske till och med utgång när ja saknar tjejerna så mkt;) haha.. Sen blir det en resa till, visst kan bli ändrade planer det vet man inte! Träffa mina underbara systrar!!

Nu längtar jag till damerna i Borås!! I morgon är det knytkalas hos Cassandra. Ska bli så härligt att krama om snyggisarna igen!! Sen hinna träffa Simon på söndag och har han tur får han också en kram. Kan inte lova något;)

längtar!!

Världens bästa veckor närmar sig.
1 hinna träffa alla i borås och min bästaste Sabina<3
2 åka på mer äventyr
3 Ha sabina här en hel vecka och bara för att fixa pricken över i:et så kommer Cassiiii hit och förgyller vardagen med lite dalamys!:)

Kommentarer
Postat av: cassandraaaaaaaaaa

FAAASKIEN vad jag längtar !!!

2010-02-13 @ 16:58:08
URL: http://ca-ssandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0