favorit bloggar

Sitter i skolan och borde ju faktiskt arbete, ska ta tag i det snart... Medans jag är i skolan kan ni få läsa mina favorit bloggar..

Mina två absoluta favoriter är två helt vanlig men verkar vara grymt fräcka,fräna damer www.miaw.devote.se och www.usabel.se . Plus jag älskar Boltensterns bilder och hennes attityd, grymgrymgrym! Miaw är speciell på något sätt, hon körde ut mig ur en bild en gång i tiden och nu förstår ja faktistk varför. Hon verkar rocka haha..:)

Sen mina bloggar jag läser varje dag som är ett "måste" och som alltid gillas att läsa är www.kristinsundbergs.blogg.se , www.mcaria.blogg.se , www.kenzas.se , www.blondinbella.se , www.jagochpyret.blogg.se

Sen finns det säkert mer men dom flippar jag bara in på ibland:)


Kommentarer
Postat av: Maja

Bra att man är ett måste ändå=) Saknar dig gumman, kan du inte komma och hälsa på snart? Hur blev det med apu'n?

2010-01-12 @ 18:50:22
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0