puss och kram vi syns på stan

Kroppen är seg och har lite lätt träningsvärk i ryggen. Ska snart bege mig mot skolan. Lite allmänt putt idag med som alla andra dagar. Får försöka fixa lite ändring på det där.. Vi har även simning idag på special idrotten, smart är man då som har slängt sina bikinisar? otroligt... 0 poäng till Mallan. Efter simningen drar jag direkt till träningen, så blir en liten tuff men nyttig efter middag.

nu ska jag ta bussen för att träffa Sofi för ett snabbt hej och utlåning av bikini. Puss och kram vi syns på stan.


Kommentarer
Postat av: Sabina Daka

Jag är också av med min bikini? Hur gick detta till undrar jag då, men har inget svar på det..

2010-01-25 @ 08:33:02
URL: http://foochs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0