" Eftersom du har sådan tur i spel, lär du har grymt otur i kärlek".

Lite tennis och lite film. Behövdes! Tänkte stanna hemma idag, umgås med min familj som faktiskt är samlad (saknar majaåmarkusbara). Men ikkeikke jag tog mig ur huset ändå. En trevlig kväll! Men på något sätt, är jag inte riktigt mig själv.. Jag hoppas de blir ändring på det inom någon dag...
Ligger i sängen, fläkten är på.. tankarna är igång igen ( inte frivilligt ).. Är trött och allmänt less.. När jag förra veckan fick en fin fin komentar av jacob " Eftersom du har sådan tur i spel, lär du har grymt otur i kärlek".
Det räcker nog för detta inlägg..  Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Maja

saknar dig.

2010-07-22 @ 08:43:00
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du ser helt otrolig ut, tokläcker

2010-07-26 @ 08:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0