...

hey MAJA . Jag har ingen kille! Är en vän på bilden! Lovar! Saknar dig med älskade syster. Inte kom du förra måndagen som du sa... min din dator kom....;)

En jobbig dag på jobbet, tur att Bella ville kramas hela dagen. Lite vad jag behövde! Nu sitter jag och planerar lite. Funderar på rätt mycket nuförtiden.
Var på bio igår med Natta, hon fick det av mig i födelsedagspresent (19år). Filmen var grymt bra! Twilight filmerna är verkligen 10poängare.. men de finns det även människor som är också....


Bild ifrån Valborg (sthlm)


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kommer på mormors födelsedag, och Annika hänkar nog på. Goya på onsdagen? Come on, Nellyparty;D Saknar dig underbaring!

2010-07-05 @ 18:38:58
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0