namnam

Sthlm.

Eftersom det råkade vara en extra varm dag var inte tågresan så himla lockande. Men när jag kom fram fick jag fint mötande + lite loka. Åkte lite pendel och buss samt ett kort konsum besök i behov av att hyra film sen var man framme i ett mysigt fint hus. Började genast med maten, som faktiskt råkade bli god ( trots att det faktiskt var JAG som skötte arbetet, för ja 50 cent man måste ha krydda i köttfärsen), Valet av filmer var dock inte lika bra ( jag ska inte välja drama något mer och gör ja det ska ja inte råka ta en ja faktiskt sätt ), men dock var rysaren bra. 50cent blev faktiskt lite darrig.. Vi valde att se en riktigt dålig komedi men som avslut på en dålig film blev de mummsmumms med jordgubbar och glass!:) Konstigt nog hade vi chips,dipp och godis men ingen utav oss rörde det? inte likt mig!  Jag ska inte säga så mycket mer förutom att jag lärt mig :

* förstör inte andras kylskåps dörrar
* lämna inte colan i frysen
* säg inte att du ska prata något mer när du vet 50cent får dig skratta
* spela kort ( för ja du vinner )
* vad TF betyder 
* hur kul man kan ha av en 50centare som inte har så mkt till hjärna;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0