ta vara på stunden

Sista natten i Borås.. Min lilla " semester " har varit underbar och konstig. Men jag har lärt mig mycket. Vad som finns i nuet och vad som absolut inte finns i nuet. Vissa personer klarar man sig bäst utan. Men några jag inte klarar mig utan är Frida och Sabina. Tack mina dalmasar för vi håller ihop, jag och frida firar 13 års vänskap i Augusti!:) mysigt! MAja fattades dock, då hade vi kunnat fira gamla minnen för IBB!:)

Nu ska jag lägga mig, tåget går tidigt imorgon bitti! Hoppas det är sol när jag kommer hem, då hämtar min Idaskrutt mig vid tåget sen blir det engeltofta. Myspys! Får inte glömma att min underbara syster fyller 26 imorgon! Älskar dig! Grattis älskade syster!


Nu tänker jag somna med ett leende. Ta vara på stunden Mallan!

Kommentarer
Postat av: Maja

Nu vill jag veta ALLT!:) Saknar dig!

2010-07-19 @ 23:27:21
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0