underbaramysigakärleksbebis

Maja. Jag åker förbi där ja, ska vara där en dag/natt innan jag åker till Sabina. Du kan va lugn:)
Mitt i natten kom syster och bebis in. Eftersom det är svalast i mitt rum bosatte dem sig här några timmar. När lillen sen vaknat halv sju på morgonen fick moster ta över.  Nu har fisen ätit och fått mysa ett tag. Har man inte pojkvän kan man alltid använda sin moster roll som kärlek!
Nu ska jag ta en powerwalk sen blir det badmys med tjejerna i engeltofta. Tog på mig att fixa maddes sallad också;) Så lär koka ihop en riktigt god kyckling/fetasallad! På beställning madam!
Lillen fick sin egna lilla hörna i min säng.

Kommentarer
Postat av: Maja

Naaw lilleman:) Okej, var försiktig bara, vill inte att du ska bli ledsen..



Jag kommer och sover hos dig inatt så kan vi surra ikapp en massa:)

2010-07-13 @ 08:50:54
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0