värd guld

Det finns mycket som kan få dig må dåligt.. Och jag kan ibland vara expert på att bara fokusera på dem sakerna. Jag kan göra dumma saker, jag kan tänka dumma saker, jag kan säga dumma saker och jag kan förlora kontrollen.
Jag vill inte mer, jag vill ärligt inte göra samma misstag om och om igen. Välja fel, lita på fel!
Och snälla du.. Hur orkar du? Hur orkar du vilja förstöra för andra? Jag vet som alla andra vad du vill.. så snälla.. jag orkar inte mer! Jag vill bara du låter mig och min omgivning vara.. Är det så mycket begärt? Och ska du leka seriös nu så snälla.. var snäll! Inte för min skull... men för hans/hennes... Men snälla... efter detta? låt mig va! Grattis du vann, hoppas det glädjer dig!



Nog om det. Idag fyller världens bästa syster år. Det ska firas! Efter ett svettigt fotbollspass.. mys! Äntligen tillbaka! Två veckors uppehåll har blivit för mkt! Saknar tjejerna i laget!


Värd guld, du som vann. Behandla som guld!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0