anna leidermark + midsommar

ÄNTLIGEN har jag hittat en klänning tills imorgon. Jag är väldigt nöjd med den faktiskt.. perfekt passform kunde haft e storlek mindre för nu syns mina småttingar ganska bra men de får tjejerna ta:) Så mina nya fina klackar till detta... muuuumms:) känns bra:)

.
Snart kommer Ida och Kicki. Blir mysmiddag och kanske en drink. För Ida tog nämligen körkort idag:D whopwhop! Duktiga ni är tjejer. Kan säga grattis till er som varit duktiga och tagit de. GRATTTTIS sofia,kicki,madde,josse,sandra,ida Jag glömde väl ingen av er? nää:) och Anna.. nu tar du med!:)bara uppkörningen kvar:)



Imorgon ska vi fira dig underbara flicka. Kommer bli en toppen kväll. Grattis älskling 18 år!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0