move along

vinst igår, spelade dock skit dåligt... Kändes inte alls bra.. Men vi vann i alla fall!
När ja kom hem så längtade jag efter bebis Hugo som skulle komma till sin moster igen. Otto hörde även av sig igår.. Efter ett långt samtal har nog båda insett vad vi gjort för fel.Och vilka som var inblandade i att det blev så.. Synd att vissa personer kan förstöra för andra så otroligt mycket.. Var skönt att höra hans röst igen.. Båda börjar bli friska ifrån att han har smittat mig också haha.
Nu ska jag, mamma, Anna och bebis Hugo ta oss mot Valbo för en liten tripp. Kanske hittar något fint att köpa! Inte shoppat på länge. Inte likt mig..
Hoppas du får det bra i solen hjärtat! Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Maja

Be mamma buda på dem då?

2010-06-18 @ 20:49:18
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0