mysig kväll

Precis kommit hem från Simons stuga. Vi har grillat, spelat fia med knuff och sätt film. Vi damer valde film och blev "ensam hemma" någon av dem alla. GRYM film måste jag säga :) Markan som stod för fisket kastade även fast sig i ett träd, knäppskallen!:) En bra mysig kväll. Bra idé av mig att dra ut till simpans stuga tycker ja. Otroligt bra idé:) Ikväll har jag varit med härliga människor. Mysigtpysigt :) Skönt att tänka på annat, väldigt skönt.

Nu ska ja mysa ner med Lady.. Sängen är så stor när man sover ensam så kan vara skönt att ha min hårboll breve mig. Blir inte lika ensamt då.
Tack för alla snälla ord! Min familj,mina vänner! Ni är dem bästa ! Amor vincit omina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0