sthlms mys

Efter en härlig dag på jobbet ( förutom kaoset när blixten slog ner på andra sidan vägen och Meya bajsa på sig ) så mår jag bra. Efter jobbet gick jag till mormor för att hämta mamy, söta som vi är somnade jag och min mamy hand i hand i mormors säng.. dock försvann jag iväg till en soffa när mammas snarkande satt igång haha!

Nu ska vi ut till Valbo för att handla lite. Jag behöver lite nya underkläder! Mina är allt för risiga!Och ibland kan man vilja vara söt även där under. ( jaja de där lät lite ) :)

I helgen far jag nog till Stockholm. Där det bjuds på mat,film,bad och andra härligheter! Även Jonas kommer befinna sig där! Kan ju inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill också till stekholm och hänga. Ska vi kirra en partyhelg där? <3

2010-06-30 @ 21:27:39
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0