tiden går för fort

Släpper ut allt och säger hej då till datorn..  Saknar för mycket just nu..
Aldrig varit ifrån Sabina såhär länge heller. Jag känner verkligen hur alla planerar åt olika håll och att jag är den som planerar minst. Jag är den som trodde sommaren skulle vara lång och att man skulle hinna med allt. Men tydligt ska ingenting hinnas med.. Tröstande nog är magaluf resan en lättnad! Att få komma bort med världens bästa tjejer och bara släppa allt.. Lämna allt bakom sig och titta framåt.

Desperate for changing, starving for truth
I'm closer to where I started while chasing after you

I'm falling even more in love with you
Letting go of all I've held on to
I'm standing here until you make me move
I'm hanging by a moment here with you
Ska jag vara ärlig är jag livrädd för sommaren. Livrädd för vad som kommer kännas och vad som kommer hända.
Antingen går tiden för fort, eller så står den still... Men tydligt finns ingen tid.. ingen tid alls..


Huvudsaken är att jag har er. Och ni vet vilka ni är!





Kommentarer
Postat av: Basse!

Fan Malin.. <3

2010-06-02 @ 23:13:08
Postat av: Maja

Saknar dig hjärtat, och saknar Chocolate också!

2010-06-03 @ 12:13:46
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Kristina Carlsson

Mina två änglar! Storkram på er! Mamma Kicki

2010-06-03 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0