värme,mormors underbara röst plus lite shopping

Tog mig en kort springtur i morse, inte alls lång.. Lär träna upp de där:) inte samma sak som att springa på fotbollsplanen inte. Nu ligger jag i solen. Ska prata lite med mormor och bara njuta. Sen är de dags att hitta en midsommar klänning. men de blir precis innan stan stänger.
underbara sol! :) jag som inte gillar sommaren . Ni som känner mig vet varför.. Men efter en liten springtur känns de bättre:) En liten ful bild på mig ifrån cypern. Men herregud va mörkt hår jag hade haha

Kommentarer
Postat av: Maja

fina fina fina du, gud som jag saknar dig. hoppas du får en underbar midsommar! <3

2010-06-25 @ 08:11:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0