kepa på

Otroligt trött tjej... Flyttade in i mitt gamla rum igår! PUH! träningspass.. Nu väntar jag bara in nya tvn och nya sängen så blir rummet bra. Sålänge får en liten tjockis tv stå där med min gamla säng. Men vad gör väl de... :)
Tröttheten gjorde att mitt feta hår inte hann tvättas så idag flög kepan på, samt slapp kläder.. Får snygga upp det lite med skinnjackan..  Jag och syster har bytt en av våra skinnjackor också , hon tog min med nitar och jag hennes helsvarta (likadan som jag hade förut ) så nu känns desom ja har något nytt på mig hihi..
Hejdå blogg, hej UNDERBARA skola.......

Kommentarer
Postat av: Maja

Saknar dig redan!

2010-03-22 @ 08:34:39
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0