mysigt

Haft en väldigt jobbig natt.. vaknade upp av att sötnosens tratt dunkade mot mitt huvud.. hon gnällde och nästan skrek på något sätt.. Jag lyfte ner henne och la henne i sängne hon har i mitt rum.. men inget hjälpte.. Väckte mamma så att hon fick försöka men gummsan kunde inte lugna ner sig så mkt.. EFter ett tag gick de bra och nu har jag gett henne 2 mediciner .. Hon ligger här i sin baddräkt som jag satt på för att honinte ska klia upp stygnen.. Världens bästa bebis du klarar allt <3

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen: Jag och kickade pimpade även två linnen. De vita var en tshirt och de svarta hade ett fodra inuti som togs bort så de nu är genom skinligt..
 


Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha "för jag är turk";D Har hittat ett par skor här hemma nu, vet dock inte om du vill ha dem. Sex and the city-skorna? u know?

2010-03-03 @ 11:55:19
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0