new jersey okejdå?

En riktigt bra dag! Tur att Otto peppade upp mig förut, annars hade jag nog varit lika grinig och fundersam nu med. Gick på staden med systerdyster och hittade faktiskt lite smått å gott. Men fårse om de används... annars lämnar ja tillbaka de...
När jag kom hem tyckte mamy jag skulle ta en promenad med Hugo. Så blivande New Jersey frugan tog sig ut SABINA;) Musik i öronen, och lite prat med en liten pojk som bara titta på mig som om jag vore dum i huvudet... När jag kom hem vare dags för mig att vara barnvakt. Gick super:) mat och sömn.. galant:) sen lite bus... Tog med lillen så han fick sova i mitt prinsesstäcke och spiderman täcke.. hihi.. ( borde tvättas nu... ) haha!
Känns som min blogg blivit en " mammablog" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0