underbar helg

Den här helgen har verkligen varit underbar!

Fredagen:
Jag, Anna, Pappa, bebishugo och Mamma grillade och kollade på " så ska det låta" . Papy visade åter igen att han inte ska försöka sjunga! Åt gott gott och myste med familjen. Kändes riktigt skönt. Låg även och hade sms VM med min "husband".. haha!
Lördag: Hade min lillkusse sin dag och konfermerade sig. Var härligt att vara med släkten och jag lekte självklart mamma till bebisen som vanligt. Tror det blivit min son nu!:)
På kvällen grillade vi här hemma sen satt jag mig på min hoj för att cykla emot Anna. Vi rökte vattenpipa, drack öl/vin/cider och tequila shots. Klas (annasbror) och hans vänner blev lite påtvingade att hänga med oss. Simon spelade gitarr så vi ville han skulle fortsätta fast i vårat sällskap. Så grabbarna hängde på och det blev en allsång kväll med mycket härligt skratt och sång!
Sen har jag seriöst haft den mysigaste morgonen i mitt liv. Synd det var lite som fattades. Annars var ALLT perfekt:) Bilder från helgen kommer sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0