underbara nära

Projekt dagen igår var riktigt härlig! Var på toppen humör tills jag fick veta att jag kanske inte får träffa gos i helgen. Men hoppas det fixar sig! Träningen gick sedan skit och det satt väl sina spår.. 


Senare på kvällen brast allt och jag orkade verkligen inte. Har blivit för mycket nu senaste tiden. Och jag  vet att dom närmaste till mig får stå ut med lite. Speciellt mamma/pappa/gosen. men dom står ut och det är jag tacksam för! underbara ni!



Men eftersom jag har världens bästa vänner så bestämde sig en utav dem för att komma och göra mig glad. I det ensamma huset låg jag och var ledsen. Tills bästasteIDA kom och gjorde mig sällskap. Tack älskling!


och morgonen började riktigt bra, SOFIA SOM TAGIT KÖRKORT kom och hämtade mig och Ida i raggarbilen. :) vilken pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0