Fredagsmys i skolan

Äntligen är det fredag och jag längtar verkligen hem, kommer bli en lugn fredag vilket känns skit skönt. Jag har verkligen ingen ork för att gå tu denna helg, inte heller pengar eller viljan. Panka mallan. Så popcorn och coca cola light får komma fram och mjukiskläderna ska sitta på. Sminket ska av och håret ska upp i en boll på huvudet. Fredagar som denna är väl då jag är som sötast?
ps, ibland gillar jag killarna i min klass, enbart för deras hårda spankningar på stjärten idag! idioter!


I've picked up the phone a thousand times
And tried to dial your number, but it's been so long
What can I say?




Är många frågor om jag har ett förhållande eller inte, nyfikna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0