ibland önskar jag att jag vaknade upp med ...

ibland önskar jag att jag vaknade upp med den här. ibland önskar jag att någon varnade mig innan jag klev in i en helt ny värld. ibland önskar jag att jag va modig nog att lämna allt bakom mig. ibland önskar jag att jag sagt ifrån tidigare. ibland önskar jag att jag lyssnat mer. ibland önskar jag att jag hållt käften. ibland önskar jag att jag gått min egna värld. ibland önskar jag att jag bara kunde. ibland önskar jag att jag kan säga ifrån. ibland önskar jag att jag bara kunde glömma. Johanna, förstår dig med denna!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem Johanna?

2010-11-17 @ 16:38:57
Postat av: Johanna

Är det min? :) Tyckte jag kände igen dig väldigt mycket i denna, haha. Jag saknar dig Malin, och du är ingen tönt. Du är en av världens finaste tjejer! Hoppas allting är bra med dig. <3

2010-11-17 @ 23:59:47
URL: http://johannars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0