Önskad nivå

Igår spenderade jag kvällen med otroligt mycket plugg, vilket inte var det roligaste men det känns riktigt skönt idag. Har dock väldigt mycket kvar men får hjälp av den smartaste. Så efter i skolan idag blir det lite mer gnuggande i boken innan jag beger mig mot Nilsson för en mysig middag med Kicki, Anton och Nilsson. Länge sen vi fyra åt mat tillsammans så ska bli kul att ta upp det igen.

Jag hade lovat lite kort på min shopping så de ska komma också:)

Och här har ni spralliga mallan när hon kommit upp på benen.
Men nu ska jag sminka mig och fixa till mig lite så är det dags för mig att vara glasögonorm i plugget.


Kommentarer
Postat av: Maja

snygging:)

2010-11-09 @ 15:04:13
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0