:)

Avslutade min kväll med en kärleksfilm.. Egentligen borde jag inte kolla på sådant ensam men eftersom jag fick sms av gosen så var de lugnt. Men nu är det en ny dag med nya förutsättningar! Min förmiddag har jag spenderat hos världens bästa mormor och morfar, åt lite god mat och somnade sött bredvid mormor i sängen. Nu sitter jag i skolan med mina kära klasskamrater. Men snartså slutar man och då blir det en prommis med hundarna+emma och kicki. Lite träning och lite hockey sen är det sömn som gäller. Imorgon är det en bra dag:) som antagligen avslutas med bio!:)

Och idag blir älsklingen hela 6 månader. Grattis min älskling! I helgen får jag krama om dig och pussa sönder dig som vanligt. Love you! Och din mamma å pappa!:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ÄLSKAR dig med!

2010-10-05 @ 20:25:25
URL: http://jagochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0