från topp till tå

Min älskade lilla bebis, jag saknar dig och din underbara mamma jätte mycket! Kanske din underbara pappa också, men bara lite! Saknar så många människor i mitt liv. Vart är tex min " syster " jag alltid haft och alla vardagliga samtal.. borta är dem i alla fall.. Ibland undrar jag hur allt bara kan försvinna. Tur jag har er här hemma och i Göteborg annars skulle jag aldrig klara mig.
Nu ska jag sova efter att ha städat mitt rum från topp till tå. Tog lite bilder men det var innan de blev klart. Hängde nämligen upp min fina tavla jag fick av Frida och Saga i födelsedags present och som ni ser vid min ena skohylla fattas en sko, den är nu på plats så de slipper se så ensamt ut för min lilla älskling till sko där.
Imorgon blir den dag med specialidrott och fika med en gobit.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi saknar dig med, men snart kommer vi:) Va fint du har det i ditt rum! Puss

2010-10-04 @ 09:11:32
URL: http://jagochpyret.blogg.se/
Postat av: Ericaa

gud vad mysigt du har det , hoppas du har det bra :)

2010-10-06 @ 11:05:19
URL: http://esaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0