Jag var ung du var yngre När vi sågs först...

azib (MMS)

Jag var ung du var yngre När vi sågs första gången  Rusade förbi mig snabbt på perrongen Blev hjälplöst förälskat Obeskrivligt tagen Som om jag låg ner på marken och blev slagen Betraktade ditt hår  När det fångades av vinden Som att svimma på en bergstopp utav svindeln Sen den stunden satt jag fast i ett nät förtrollad bunden Tappa hjärtat i knät Kunde inte tänka logiskt eller sunt Och för varje sekund som du inte fanns där blev det tung Började sakta uppvakta på avstånd i brev Men det spelade ingen roll vad jag skrev  Du hade inte fastnat än inte fattat än Vilken kärlek som fanns att bara hämta hem Men efter ett tag Det började korresponderas Mina förhoppningar dom väcktes För att sen raseras  Men mitt hjärta det brann och min åtrå var sann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0