12 April

I mitt huvud just nu..

Tittar bilder, om och om igen.. Jag vill spy, jag vill slå någon, jag vill kasta handduken och lämna matchen. Jag vill skriva ett cv och få ett drömjobb så jag känner mig betydelsefull. Jag vill åka till Göteborg för att vara med människor som älskar mig. Jag vill åka till Leksand/mora/trysil för att vara med folk som älskar mig. Jag vill åka till Borås för en saknad vän. Jag vill åka till Malmö och bli kramad av min pojkvän. Jag har ångest, jag mår dåligt.. Jag är inte blond liten och smal. Jag är Malin Carlsson, kurvor aka stjärt. Jag är lätt att vara med, känd för att bli som en pojke bland killar.. Jag skämta om sex med min mormor, jag kan ringa min kille och säga hur ledsen jag är och veta han finns där, jag kan ringa alla i min släkt familj och klaga över mig själv men får alltid höra hur fin jag är. Men VARFÖR känner jag då allt detta så fort något "stort" händer? I söndags kunde jag inte andas, jag spydde och skakade.. Kände mig så otroligt förnedrad och besviken. Jag vet att jag kommer över den känslan när jag nästa vecka åker utomlands.  Men ska jag gå på stranden och känna, jag är inte blond.. jag är inte smal.. Jag är Malin med kurvor som uppskattas av vissa ( tro det eller ej ). Jag är bara jag.. jag älskar chips, men saknar träning.. jag saknar fotbollen.. jag saknar att jag faktiskt vill träna.. jag saknar mina systrar, jag saknar hugo, jag saknar min pojkvän, jag saknar att vara glad.. I helgen var jag glad, hade världens bästa helg.. Men världens sämsta söndag.. världens sämsta söndag..Snälla gör aldrig om det här mot mig igen.. Jag kommer aldrig bli någon annan än den jag är..

Jag måste få vara ledsen ibland.. Och ja idag hamnade det här..För jag är inte det här.. Och vill inte ha sympati eller någon ska tycka synd om mig. Jag vill bara lätta på hjärtat. Nu ska jag äta lunch, fortsätta ha feber,mens och vara ledsen. Sen hoppas på Victor ringer då jag kan bli glad igen. Malin kort stubin..




Kommentarer
Postat av: emmeli

varför förstår du ingenting? ja vi är tsm?

2011-04-12 @ 11:28:11
Postat av: Jonna

Jag känner inte dig. Jag har aldrig träffat dig. Men jag tycker att du är jättefin! Nu låter de som att jag skriver de här bara för att var snäll, men jag menar de. Du har en kropp att dö för. Ditt hår är superfint. Och du har bland de finaste leenden jag har sett!



Alla måste få må dåligt, men må inte dåligt pga dig själv. Du är fin som du är! :)

2011-04-12 @ 11:38:41
URL: http://jonnawallgren.blogg.se/
Postat av: läsare

jag har sett dig på bilder och i verkligheten och jag måste säga att jag tycker du är jättefin. Du är inge stor som du säger, du är hur fin som helst. Och jag tror du har en fin personlighet också:) så fortsätt kämpa, kämpa i skolan och nu kommer våren och sommaren så ska du se att allt vänder :) tro på dig själv, för du kan om du bara vill! alla har motgångar ibland, men du är mycket finare än hon på bilderna som du la upp. Försök finna styrkan i dig!

2011-04-12 @ 11:42:44
Postat av: Storasyster.

världens finaste tjej <3

2011-04-12 @ 13:26:09
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: beatrice

du är precis som du ska vara nu!

2011-04-12 @ 13:56:25
Postat av: Nathalie

Jag älskar att du är den du är och hade du inte varit det hade du inte varit min kom pis ;) ... Kurvor, kärlekshandtag, kalla det vad du vill. Det är så vi är byggd. Vi kommer att klaga tills den dagen vi dör, men vetu, hade vi inte fått äta chips hade vi också klagat tills vi dog!<3

2011-04-14 @ 08:43:21
URL: http://nathaliepol.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag som är smal som en stick och platt som en planka både fram och bak, har oerhört svårt att förstå varför ngn som har rumpa, bröst och en kvinnlig åtråvärd kropp vill vara så smal som jag uppfattar din önskan! Kanske jag missuppfattar!? Men be happy that you have all that!!! Kram

2011-04-20 @ 22:03:19
Postat av: Erika

Malin, du är så sjukt snygg och verkar vara en bra tjej. Du tänker bara för mycket- och sluta gör det, för alla andra som du tror bryr sig har fullt upp med att tänka på hur de själva ser ur och hur de ska vara! Kram

2011-04-22 @ 11:27:53
URL: http://eflowertwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0