16 April

haha syster min påminde mig om att det inte är den 17e idag, Tack Majsan! Idag kör jag på shorts,blus,klackar och ett glatt humör! Idag finns det inte något som ska kunna dra ner mig, ja kanske om det skulle ta 3 timmar att komma in på krogen? Först och främst ska jag till VILA i Valbo och hälsa på Lovan, pröva ett par byxor sen rusa oss hem för att lämna Lady i lägenheten och fixa till oss. Eftersom jag alltid hamnar hos Lovan efter krogen får vi lämna vovvsan där, så kan ja släppa ut henne innan krogen också. ( ja mamma jag har tänkt ut allt jädrigt noga) Nu ska jag sluta ordbajsa...

Ps, i torsdags avslutade krogen med Salem al fakir - i'm so happy.. Och ingen var nöjdare än mig. Skönare än skönast!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0