25 April

Tänkte en liten bildbomb plus en låt skulle sitta fint. En låt med en fin text. Jag och Jossan körde nämligen allsång med Tomas Ledin tidigare idag. Och en av det finaste låtarna är ju nämligen detta. Texten är så fin!

du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har suttit med vänner
på en stökig resturang
och kommit på mig själv vara nån annan stans
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig
JAG FÖRSTOD ALDRIG RIKTIGT
vad som hände den där gången
förrutom att allt blev fel
det fanns så mycket kvar att ge
det fanns kärlek mellan oss
varför packa du din väska istället för att slåss ?



Kommentarer
Postat av: mikaela

åh va mysigt ni ser ut att ha haft det :) hoppas det var en go minisemester i göteborg!

2011-04-26 @ 20:07:06
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0