27 April

Tog mig till gymmet, gick och cyklade lite sådär halv dåligt, åkte till stan för att leta bh.. Kom hem med tre shorts, en väska, en långklänning och en bikini. Sen har mamy letat efter sjal,ring och bh till min bal. Jag som inte har pengar, va håller jag på med? men det var jag värd efter alla tårar ;) Dock känner jag ångesten över plugget så får belöna mig med att plugga, blev även inringd till jobb nästa vecka! TOPPEN! Pengar till guetta helgen behövs:) Antar mamy dödar mig när hon läser detta eftersom hon tyckte jag skulle spara pengarna.. Och ja det tyckte jag med men ska ju faktiskt utomlands.......... Detta inlägg är verkligen ordbajs så lär sluta. Visar bilder senare puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0