5 April (Grattis älskade Hugo på ett årsdagen!)

Dagen som började med tårar, fick lite mer tårar av vissa saker som sas. När är det min tur för den dans på rosor? I ett annat liv kanske. Jag mår verkligen som en bergodalbana av allt det här.

Sitter med mina fina killar i skolan, Andreas och Strömming. Strömming som snart åker till USA och har lovat mig att handla Victoria Secret underkläder. (tack b-baby) Andreas sitter på så otroligt många hemligheter, så det är svårt att hålla koll på honom. Säger bara, mmmys;) Har lättat på hjärtat och fått råd, tack för ni finns mina två pärlor. Andreas har jag känt sen vaggan och är den bästa brosan som finns. Strömming kom in i mitt liv som ett fint solsken, har nu suttit bredvid honom i 2 år, och finns ingen annan bordskamrat som honom. Ni är söta kräftstjärtar som jag gärna skulle slicka i brygga om jag var kille. (lärt mig tala av de bästa dvs killarna i klassen, eller Andreas på fyllan. Ni får själva välja)

Tack för ni ställer upp


Kommentarer
Postat av: Maja

charmig kille

2011-04-05 @ 19:32:15
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0