Med en bild från igår hälsar jag denna sol...

img_3455 (MMS)

Med en bild från igår hälsar jag denna soliga dag välkommen, självklart spenderar jag den på ett fint tåg.. Gårdagen hos Pernilla och Jocke blev riktigt lyckad. Det serverades god mat, dryck och samt var vi fyra som spelade lite fotboll. Kan stolt säga att jag la den vinnande straffen (va ensam tjej också). Så tackar för förtroendet som tilldelades av min lagkamrat :) andra gången jag träffar de flesta av dessa trevliga människor. Riktig tacksam min syster presenterat mig för alla. Känner mig välkommen och får min vilja att flytta till Gbg att växa ännu mer. Vilken fin stad! Tack för en bra kväll, får inte glömma att min älskling Hugo var med också. Han flög bland alla människor, åt kladdkaka och vägrade sova. Såklart pojken vill sitta i famn med oss stora. Kan babbla på timmar, tack tack tack för en riktigt bra påskafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0