sent in i natten.

Man kan tänka otroligt mycket som människa, ibland tänker man kanske inte alls. Jag har nu haft en vecka då jag inte tänkt speciellt mycket. Jag har gjort det jag känt för och inte brytt mig vidare mycket om något. Kanske har det varit bra för mig. Att ta beslut och sluta känna efter så otroligt mycket. Alla gör misstag och om man som människa kan vara ärlig nog mot sig själv och erkänna vad, ja då kanske man kan förlåta sig själv för att man var dum nog att begå misstaget. Jag tror lite snedsteg i livet kan göra en starkare. Snedstegen kan kännas förjävliga och du som person kanske upplever ditt misstag som det sista andetaget. Men ibland kan det jobbigaste leda till det bästa. Och jag hoppas innerligt att min tur kommer vända. Jag tänker inte söka lyckan, men hoppas lyckan hittar mig. DOCK vet jag vilket underbart liv jag har, med underbara vänner och en fantastisk familj. Livet har sina goda stunder. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0