1 Februari

Fick en läsarfråga!:) riktigt roligt." vad vill du göra efter studenten?:) framtida planer? bra blogg! kram"
Och mitt svar lyder: Jag har haft många planer, jag ville till exempel åka utomlands ett år, som barnflicka.Men just nu vill jag flytta med någon betydelsefull, försöka hitta ett jobb som jag kan ha ett tag. Nästa år vill jag försöka plugga till undersköterska!:) Så vi får se, jag vill jobba på barncanceravdelningen som min syster..
Mina framtidsplaner,: Jobba, ha kärlek, bilda familj, plugga, leva ett lyckligt liv, ha töntiga bråk som leder till försoningssex!;) haha!

och min mössa plus en skoltoalett, tadaa!



1 Var är din mobiltelefon? i min hand
2. Var är din andra hälft? I hela Sverige
3. Ditt hår? I en knut.
4. Din mamma? fyra meter ifrån mig
5. Din pappa? Låtsas jobba på kontoret, ser alltså fotboll.
6. Det bästa du vet? Kyssas,skeda,släktträffar,skratta med tjejerna.
7. Din dröm i natt? Red på en polle med Lovisa, galet!
8. Din dröm/ditt mål? Åka till London,plugga,flytta,jobba,få valp.
9. Rummet du är i? vardagsrummet.
10. Din hobby? Se musikaler, dansfilmer.
11. Din skräck? Bli våldtagen.
12. Var vill du vara om sex år? Bo med en prins, ha en valp,jobba eller plugga,leva ett bra liv.
13. Var var du igår kväll? I min säng.
14. Vad är du inte? Smal.
15. En sak du önskar dig? Fettsugning.
16. Var växte du upp? Leksing tills jag dör!
17. Det senaste du gjorde? Dansade.
18. Dina kläder? Minishorts,knästrumpor,linne.
19. Din tv? Avstängd.
20. Ditt/dina husdjur? Snarkar förjävligt.
21. Din dator? Skoldatorn....
22. Ditt humör? Saknar,glad,smådeppig,men glad.
23. Saknar någon? OTroligt många, väldigt mycket.
24. Din bil? Vill ha en R8 av papy ju...
25. Något du inte har på dig? BH.
26. Favoritaffär? Hemmakväll.
27. Din sommar? Förhoppningsvis planera flytt,mys,jobb,familjemys,vänner,fest.
28. Älskar någon? MÅNGA
29. Favoritfärg? Svart.
30. När skrattade du senast? När jag läste sms från FAT C.
31. När grät du senast? När gråter jag inte?


Kommentarer
Postat av: Anna

Gullunge! Älskar dig:) Ska bli så skoj att du kommer ner och hälsar på! Puss

2011-02-02 @ 16:15:10
URL: http://jagochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0