14 Februari <3 Alla hjärtans dag! <3

Imorse när jag blev lämnad så ställde jag om klockan, inte bara en gång utan tre gånger.. Kom tillslut upp vid 11.15 och drog på mig träningskläder. Tog en promenad i det "fina vädret" , ångrade mig ganska snabbt för var seriöst nära att kunna flyga, fyyyyy vare blåser! Nu har jag duschat, lagat/ätit lunch, smörjt in mig och bosatt mig i soffan i väntan på lite sällskap.

Idag är det alla hjärtans dag och jag vet inte riktigt hur det kommer firas, vet det finns planer och vart planerna är men inte vad som kommer ske. Hört jag ska få lite söta paket också! woho!:) Glädjerus! Hoppas ni alla får en glad alla hjärtans dag, singlar som sambos! Glad alla hjärtans dag ni som dejtar någon och hoppas på det bästa!:) Glad alla hjärtans dag alla! Nu ska jag njuta, gör det ni med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0