19 Februari

det blev en väldigt lyckad fredag. Jag älskar verkligen att åka skridskor och var så otroligt länge sedan så kändes som man inte kunde, utan hade glömt bort allt man lärt sig. Dock hade jag storlek 41 och oslipade skridskor så jag får väl skylla på det :). Vi hade jättttte kul i alla fall!

Vi åkte sedan hem och jag fixade till mig sen blev det middag,roliga automat spel (vet inte hur man förklarar det) och självklart bowling! Jag får berömma V som vann i bowling men även berömma mig själv som körde hem vinsy i bilspel 4-2! Whopwhop, inte illa pinkat för en tjej;)Vi åkte hem och la oss i soffan, förflyttade oss till sängen för lite yatzyyy. Och ja fy de slutade dåligt för mig..

Fick världens goaste samtal av lovan idag också, de är min tjej de:D tack för du ringde din härliga kvinna! Hade jag varit hemma hade jag kommit med en burk coola till dig på dirren!! pusspusspusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0