20 Februari

Igår lagade jag hemmagjord pizza, köpte hem lite gott gott och planerade en bra myskväll. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig men självkart blev det bra hur som helst. Idag är jag helt ensam här hemma och har roat mig själv, tog precis en promenad på nästan en timme, hyrde 3 filmer och köpte lite gott. Grabben är på match, är tråkigt jag inte har kanalen så jag kan se den.. Tänkte gå och äta någonstans för att titta men vill inte sitta där som en ensamvarg. Då är jag hellre de under täcket här i soffan och myser lite. Hoppas på vinst!!!

Nu ska jag börja kika film, är det någon som ska se big brother ikväll? Tänkte allt ge mig in på att kolla vad dem levererar iår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0