22 Februari

Idag fyller en person år, en person som är mig så otroligt nära hjärtat. Jag är 18 år och under mina 18 år har jag alltid haft en trygghet. Jag har alltid haft mormor och morfar. Deras kärlek är så oändligt stark och det kommer aldrig spela någon roll om jag begår något misstag eller om jag som idag, missar min morfars födelsedag. Dom älskar mig och stöttar mig i allt.

Jag minns i slutet av nian, jag hade en tuff tid och hade inte riktigt någon att äta lunch med. Så nästan varje dag gick jag till mina bästa vänner, min underbara mormor och min fantastiska morfar. Dem fick mig alltid att le, jag kunde prata om allt mellan himmel och jord, och dom kollade aldrig ner på mig.

Min morfar fick en gång i tiden en hjärtattack.. Att han klarade sig är för mig sådan stor lycka. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan morfar alla år som tonåring, jag vet inte vad jag skulle göra utom honom idag. Det finns ingen starkare person än dig morfar. Du bryr dig om allt och alla in i det sista. Du sätter alla framför dig själv, så idag hoppas jag att du låter alla där hemma fira dig! Att du lutar dig tillbaka, dricker lite vin och låter alla som älskar dig visa hur mycket vi uppskattar att du är du, att du är just du.. Den finaste personen på jorden! Jag älskar dig!

Därför är jag extra stolt över att jag tatuerade mig för dig och mormor. Jag har en rosett på min handled som symboliserar mitt band till mormor och morfar. För vad som än händer kan detta band aldrig spricka.

Jag lånade bilderna från min kusin som skrivit ett fint inlägg om moffa www.nattstad.se/pmsa.
Han har även varit med i tidningen, sötmoffa! http://arbetarbladet.se/slaktvanner/grattis/1.2778981-torgny-lamnades-pa-perrongen-med-en-koffert




ps, måste lära mig länka


Kommentarer
Postat av: Maja

världens bästa och finaste morfar <3

2011-02-22 @ 14:43:44
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: mamsen

Väldigt fint skrivet gumman! Saknar dig! Kram

2011-02-23 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0