23 Februari

Har haft en riktigt härlig dag. Jag stod för lunchen idag och efter att ha rotat i frysen insåg jag hur mycket vi hade hemma för att kasta ihop något enkelt, dvs TACOS. Jag blev faktiskt riktigt lycklig! Vi åt, han spelade lite tv spel, jag kollde glee och oth sen tog vi bilen till stan för att hämta Maja. Jag och Maja tog sen en runda på stan för att leta skor, dock kollade vi mycket mer på allt annat förutom skor haha. Men vi hittade ett par sandaler till henne (hon åker nämligen utomlands på lördag den jäkeln) kommer sakna henne här i Malmö. Jag fyndade också, på riktigt fyndade! Jag älskar rea!

Nu är killen hos några och kollar fotboll, IGEN.. Igår följde jag med och det var trevligt, men idag stannar jag hemma med svärmor. Maja är hos sin kille Victor. Men snart har hon köpt cola light och kommer hit;) Tror hennes grabb också kommer med :) Så blir det film. åhå vad jag trivs

Idag har jag kört på mitt ruffsiga hår, ser ut som (ursökta ordet) knullruffs, pendlat mellan en boll ibland också!

visar bilder imorgon, internet sviker mig just nu :( eller senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0