23 Februari

Jag läste Lovisas blogg och blev lite rörd. Sist jag sov hos Lovisa så låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi skrattade åt hur lika vi är ibland och jag kände en slags värme. Vi är tjejer, tjejer stör sig på varandra ibland men som Lovisa nog känner, så k'änner jag med. Man vet vilka man kan anförtro sig. Jag är glad jag har träffat mer nya vänner nu senaste tiden. Jätteglad att jag har träffat tex tok anna, attityd bea;),mmmys mallan, söt emma! Jag är glad, jag är glad! Nu längtar jag hem så jag får tvinga hem dom till mig på en myskväll. Eller tvinga dom ha en myskväll i deras lägenhet. Ni är härliga ni! åååhå glömde MILLE saknar MILLE!;)

fortfarande inte lärt mig länka. Antar Lovisa får lära mig. www.lovisatagtstrom.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Lovi

härlig du är då <3

2011-02-24 @ 00:45:04
URL: http://lovisatagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0