25 Februari

Jag jobbade inget i Januari så ingen lön för mig, men det pengar jag har på kontot ska jag faktiskt spara till en kommande resa. Jag har suttit nu och letat resor, vill ha all inclusive bara för att kunna slappna av helt. Tanken är att åka i April och jag har verkligen hittat mitt favorit hotell/ställe för ett grymt pris.. Så det lär diskuteras.. En vecka i värmen med den bästa. Slutar med att jag åker själv ;)

Sen åker jag utomlands med hela familjen den 17Maj (ja då ingår Marcus,Andreas,Hugo) För alla vi är ju familj :) Är Hugos första resa och han har precis fyllt 1år då! Ska bli underbart, komma hem veckan innan studetveckan!! Ser fram emot så otroligt mycket denna vår.

Nu ska jag och svärmor se matchen! Ciao! KOMIGENNURÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0