8 Februari

Sitter just nu på golvet efter att ha tryckt i mig thaimat, har varit ute på en promenad med Hugo och Anna. Köpte mat och lite salvor plus medicin till Hugo. Lillgubben har tröttnat på att få den i stjärten haha ;) Vi har en mysdag då vi inte gör någonting, imorgon ska vi till Kungsbacka:) Sen på onsdag har vi bestämt oss för att kolla på djur! Är skönt att vara här, koppla av och tänka på annat:) Nu är det inte så många dagar kvar innan jag åker vidare. Men tar vara på varje minut, kommer ta vara på varje minut sen också ju.. oj vad jag ordbajsar nu..

Kollar igenom lite bilder på annas dator och hittar bland annat massa släkt bilder. Här är jag och mormor förra julen, känns inte som mig men antar jag är mig lik. Så här kommer en liten bildbomb


kalleanka mys i julas och lady i sin fina klänning. Ser att jag kocentrerar mig på mobilen dock.


Sen hittade jag massvis med fina bilder ifrån dopet. Nu börjar jag sakna mitt ljusare hår







så kan jag avsluta med min härliga mördarblick. KILL ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

vad kul att jag är vacker på någon bild, haha:P

2011-02-07 @ 17:23:32
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: jullan

HAHA, snygg tjej den där julia.

2011-02-07 @ 22:10:25
URL: http://slutablogga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0