19 Januari

Förbannade tvsändning, blev ingen hockey värd att se idag! Ändå sitter vi bänkande framför Leksand-Rögle. Fråga mig inte varför men papy valde helt enkelt kanal. Jag har lite ont i magen för operationen. Kommer gå galant och har ingenting att vara rädd för. Men sjukhus och jag, njaa lite skräck har jag allt. Är papy och jag som åker och jag försöker få han att inse de vore kul om han satt där när jag vaknade med en liten present;) Men han tyckte inte alls det lät så lockande. Jahapp...

Jag postade även två paket till ljunitsvägen idag. Jag är ganska nöjd ändå, blev roligt! (och tycker inte den som ska få paketet de så blire PANG rakt i fejjan) Blev 5 saker och två paket. Papy dumförklarade mig dock för att inte bara ta ett stort paket istället för två små. Men ni håller väl med mig, man får hellre många paket än ett
 stort?:)

Har även bestämt mig att efter lönen så blir det den bruna väskan med päls på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0